26/10-11

2011-10-26, 23:57:23 / Kategori: Allmänt
Dagen idag , hmm jag stack till praktiken med alla ungar (A) så trött jag var , jag va trött och på dåligt humör men jag kämpar med detta.. jag vill vara gladare igen det vill ju alla. så på rasten gick jag hem och gjorde lite mat sen stack jag tillbaka och väckte några av dom små satt och målade lite innan mellis. När jag slutade kollade jag upp tatueringen på armen vi ska fixa den om typ 2veckor .....:D jag älskar ju den!!!! efter det mötte jag emme i stan efter alla dessa veckor..:o vi gick runt och runt snackade om allt som har hänt (A) åkte hit till mölndal för att lämna rebeckas saker... så länge vi väntade det regna och va kallt så vi bestämde oss för att käka pizza..:) när vi änddå satt där så sa emme ; detta satt fint.. hahah så skönt att höra ^^ nu har jag lämnat hennes saker och ska inte skicka mer till henne... tagit bort henne över allt utom mobben.... ;/






KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?