26/9-11

2011-09-26, 01:17:01 / Kategori: Allmänt

Oj jag har glömt skriva det jag skulle skriva... i måndags när jag och ubii var i angered så såg jag min mamma efter 14år...:O SNACKA OM ATT JAG FICK PANIK!! fyyfan jag skrek jag skaka och jag ville därifrånn .. men ubii skulle kolla om det var hon och det var det (a) shiit jag blev så rädd att jag inte visste vad jag skulle göra. hon var där med sin äckliga "man" och rökte som vanligt. om hon hade sätt mig åhherregud .. när vi precis skulle ut så stog hon bakom mig utan att jag visste då blev jag ännu räddare jag bara kände att ubi tog ner mitt huvud mot sig och sa komkom .. sen när jag såg hennne där åååååååååååh.. vi skulle till vagnen så klart så kom hon då med så vi sprang till nästa.. jag kan inte säga hur jag kände eller känner... jag känner mig äääcklad och kan inte fatta detta. alla vet vem hon är för hon dricker så , jag har snackat så mycket om henne sen ser jag henne .. jag skiter i vad folk säger om att jag ska GLÖMMA detta .. herregud hon är "MAMMAN" och att jag fick den paniken var mest för jag inte får träffa henne annars kanske jag hade varit lugn =/ har varit helt sykad denna veecka.. gråit lätt , gapat mycket och skrikit på allt... så det tog nog i mig .. :'(




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?