3/4-2012!!

2012-04-03, 02:05:36 / Kategori: Allmänt
Jag har inte haft tid att skriva eller har knappt varit inne på datan ens bara på nätterna ;) så nu kommer veckan (:


Onsdag ; var jag med ubii och malle , vi gick runt i stan sen skulle jag och malle käka innan jag skulle hem till bebbe (A) jag käkkade kinamat , vi snackade lite och så .. efter skulle jag hem till han medans jag väntade på bussen pratade jag med eli i mobilen hela vägen höhö ^^ när jag kom hem till han skulle han såklart busa sönder med mig jag dampa som alltid hahha , fick sån flipp så jag kastade kudde på han o PUSSA mmhh :D det var massa bus och mys , runt 8 ville han ha mat mmmh ännu mer kina , RIS O STARK curry :D mumma!!! Medans vi väntade på BB så bakade vi SOCKERKAKKA tillsammans.<3 han sa nästan helatiden ; bebbe är du klar , har du sockret?? haha så sött , när den var klar så mmmmmh såååå goo den va man blev typ galen :D så varm o go , lite efter tolv somnade han jag ba nääää vadfan så jag kollade på tv :P hahha , på torsdag morgon kramade jag om honom massa ååh så myyys att få vakna med han..<3 jag ville inte till skolan fan , han stack fort till jobbet :p

 MUUMSS i botten var det KRÄMIGT!



Torsdag; var jag med ubii efter vi hade gymmat lite lite , vi gick runt i det varma vädret och hade det gött ^^ efter åkte jag hem o vila..



Fredag ; yeeah , jag mötte upp eli vi skulle ut på krogen igen , så vi fixa oss hon duscha och jag stressa henneh ahha :D hon fick fan damp så hon skvätte vatten på mig ^^ sista minuten fick vi skynda för sista vagnen gick 22 vi tog med cider mmh (: när vi kom in till bryggan (krogen) satt min kusse där med 2vänner , hon hoppade fram till oss och redan va full haha jag ba ; waa shit. Så i börjjan fick vi smaka lite av hennes kompis sen köpte vi , hennes ena vän va snäll hon började prata med mig direkt om sin cpp kille jag ville bara slå han dumma idiot..:@ och äckel.. senare mot kvällen släppte hon ändå loss det var la bra, jossan med hon väntade på våra andra vänner , dom som typ är som bröder :p vi alla dansade igen , herregud vad det alltid ska vara trångt:O vi köpte typ vodka efter vodka efter vodka och bara släppte loss min kusin hoppade på mig så hårt så jag nästan ramlade fram hahah så snacka om att jag var yr efter , när dom 2 killarna dansade både fram och bak på mig kändes det äckligt fan (a) jag försökte dra undan doom men gick fan inte såå jag peka fuckk you hahahha.. :D då frågade eli och min kusin vad dom vill mig :P det blev allt lite bråk , han var för närgången.. annars hade vi kul , jossans kompis började dansa typ sån sexdans så dom gick till henne tog på henne och allt då blev jossan sur på han hon gilla HAHHA vi fick gå efter dom halva natten..:o sen bara mer dans och folk, jag hade ändå kul med dom. jossan är så rolig när hon hoppar och pussas..:P<3 när jag skulle hem vid 02:15 stannade en bil efter mig fyyyfan asså... jag blev rääädd den blinka och frågade om jag behövde hjälp..:o
 hahha KUSINKÄRLEK!!!<3333







Lördag; var man seeeeg o huvudvärk , jag ville bara sovasova men jag åkte hem till eli . vi köpte kaka och chips gick hem till henne det var ändå skönt med promenad :) så satte vi på musik vi var ensamma 1timme ^^ jag skakkade rumpan hahah , klockan gick o gick. Vi ville till min kusin igen som var på krogen :P så vi försökte skynda oss åkte dit delade vodka med henne , hon bara sa att hon va kåt och arg HAHHA :D jag skrattade massa , så slog hon mig på rumpan för jag bara stog där haha ^^ när olika låtar kom dansade vi ju hon skulle röka massa . Hennes kompis dissade henne bara när vi kom satt med andra killar då ville jossan att dom andra skulle komma , jag hann inte träffa dom :( för jag skulle hem....:(( alla dansade och hade kul!!!!!!


 käääärlek!<33333
 hahha mig ser man knappt:P






Söndag 1/4-2012 , åkte jag till bebbe han fyllde år så vi skulle ha lite mys med mat och så , det var gott med pasta o köttfärs muuuuums:) så hade vi kuddkrig igen , han knuffa mig jag knuffa han vi retades kramades pussades och hoppade på varann ;) hahah .. han fyllde ju 21år så han fick en fin tröja av mig :) vi ska fira han nu på söndag



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?