13/8-2012

2012-08-13, 05:24:27 / Kategori: Allmänt
Hejsan alla (: Igår fick jag och malle gå upp tidigt åååh haha redan vid 10.00 för att vi skulle bege oss till Varberg (: påvägen dit var vi sjukt sega men det fatta man + det var skit varmt så tiditgt :o När vi var framme blev det bad direkt i Apelviken (; Malle skulle känna på vattnet men hon bara stuttsa runt det var så sött haha ^^ Efter ett tag kom hon tillbaka då sprang vi i tillsammans men jag doppade inte mig direkt sån är jag :$ vi båda hoppade runt hahah (: Seen gick vi upp och fikade massa med cola,bullar och smörgås :) jag gotta mig i solen fan. Helt plösligt fick jag ett samtal av en vän att han skulle möta upp oss vid stranden vi fick en chock men letade efter han överallt haha så vi gick längst vattnet sen till slut såg vi han framför oss med hans tjej :) så där blev det massa tjöt med dom och skvättande vatten på dom ;) Det var såklart matte med hans tjej, jag vet ju att hon bor där men jag visste inte att han skulle komma så det var ganska kul (: när dom gick badade vi mer sen när solen gick bort ett tag åkte vi till ett ställe som heter "Glasscafe tre toppar" ;) VILKEN KÖ , det var bara att stå där och sola sig sålänge haha xD vi åt glass vid havet så myyyysigt , man såg alla hoppa i eller åka båt (: Så åkte vi runt i Varbeerg kollade där vi hade stuga för 2årssen och åkte till hamnen som vi satt i ett tag. Denna dagen kunde nog inte bli bättre än vad den va :)










Jag hade det så trevligt kände mig så friii :D

emmawagenius

sv: Tack ska du ha! :)

kramkram



2012-08-19, 01:07:02 URL: http://emmadenblonda.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?