20/8-2012

2012-08-20, 04:12:46 / Kategori: Allmänt

Då kör vi veckan här nu då ..:)

Måndag - torsdag (:
Måndags ; mådde jag inte bra alls jag visste inte vad jag skulle ta mig till jag hade så ont i magen :( men malle och en kompis ville dra på Liseberg så vi åkte dit :) Jag mådde bra i början vi åkte massa saker tillsammans & bara skratta men sen kom det igen i magen jag kan säga att jag aldrig har haft så innan ALDRIG! Malle fick åka med våran kompis ganska mycket själv för jag sprang så på toa eller fick gå lite ensam , vi åkte först flume-ride då skvätte våran kompis skit mycket vatten på oss så vi hade vattenkrig där med han hehe det var skönt vatten ändå så ^^ vi åkte typ allt som vi alltid gör då vi är där , malle ville spela massa också hon gaaav aldrig upp även om våran kompis Billy retade upp henne somfan så körde hon på det är så det ska va (A) fast massa pengar tog slut + hoon fick VINST det kommer bild på det . Det var nog mer bus än åkning för oss hehe . Då det började mörkna på lisse så ville vi bara åka flume-ride mer och colorado det var skiiiit roligt när billy fick den strålen mitt i ansiktet hahahah jag och malle skrattade sönder men sen fick jag precis vid rumpan så det var inte lika kul då ^^ innan vi åkte hem tog vi flume-ride igen med så satt malle fram jag bakom o billy bakom mig , vi hade roligare då ;) jag tog ganska mycket på malle , billy skulle bara blöta ner mig som han lyckades med :( jag va mega blöt hann ju ingenting för han hade mig som skydd fyfan ^^ men det var mysigt att åka 3 så på kvällen när det är mörkt :) påvägen hem busade vi ännu mer , billy kiklade malle sen klämde jag henne på magen så slog hon oss båda haha och då hon vann en liten daim påse så sa hon YEEES så började jag skratta för billy sa " nååå ska du visa alla att du vann" ^^ efter det vann hon en Stjärnvinst i chocklad för första gången det var ändå bra men billy började retas igen hahaha , malle blev så sur på han så hon satte den på huvudet istället och gick så :P när lisse stängde åt vi nattmat på mc :)





Tisdag ; hade jag ännu ondare så jag stannade hemma även om jag inte ville..:( Göteborgskalaset har börjat jag ville inte vara hemma , jag vaknade ganska sent på dagen man kan inte göra mycket då man har så ont i magen mer än att ligga jag kunde inte alls sitta . var tvungen att gå runt runt , pappa var ute på stan med sin bror och mina små kusiner snacka om att jag blev lockad . Så jag ringde malle och sa att vi skulle gå en promenad i början var det sådär jag fick stanna lite och så men vi gick vidare + det är sååååå skönt. Sen innan affären stängde köpte vi varsin glass muuumms :) vi gick en lååång promenad det var varmt och skönt runt 23:00 gick jag hem , la mig i sängen och kollade massa filmer men aa allt kändes konstigt. :( som min tarm i magen va paj och skit jag hade verkligen så ont att jag grät:( jag snackade med mina vänner i mobilen innan jag skulle sova iallafall (A)



Onsdag ; jag ville bara till stan och kolla på dansgolvet även om jag mådde så , så vi åkte dit till packhuskajen :) precis när jag och malle skulle dansa så såg vi min pappas bror hans fru och mina 2 kusiner :) det var kul att se dom igen jag började busa direkt ^^ efter ett litet tag skulle dom åka dom små måste ju sova , vi såg ändå massa vänner som vi prata med hela kvällen o dansade med ^^ mot slutet runt 23:20 var det bara jag och malle där inga mer som vi kände så vi tog chansen att dansa loss på dansgolvet , vi slängde runt varann & fånga varann haha lite roligt var det ändå :) Efter satte vi oss vid vattnet precis då såg jag en killkompis som jag kände , han va lite full hahah men roligt att få se min lilla danne igen :D vi stog och snackade ett bra tag med han , hans vänner o hans tjej (: jag kände bara 2 av vännerna ^^





KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?