25/8-2012

2012-08-30, 04:42:00 / Kategori: Allmänt

Nu har dagarna rullat på igen så att jag har glömt skriva haha så jag tar det jag minns nu (:
 
Torsdagen ; Träffade jag malle i stan efter hennes skola , vi kollade kläder till både henne och till mig så jag hitta nya undnerkläder + ett fest linne (: hon tog nya tajts nya troser och ett linne med (:
 
 
Fredagen ; åkte jag hem till malle då hon kom från skola vi åt mat tillsammans skiiiiiit gott var det :) Efter körde hennes mamma oss till Liseberg där mötte vi upp Jonte , billy och jontes bror för att vara en hel kväll på liseberg . Vi hade aaas kul hahha  , såklart så började man åka Flume-ride det är ju liksom SJÄLVKLART då satt vi alla 5 i en så hahah snacka om TRÅNGT!!! Malle satt fram jag bakom henne och billy bakom mig sen jonte bakom han och hans bror längst bak hahah , jag såg på malle att det var något att hon typ inte mådde bra men hon försökte skratta bort det. då vi var klara snacka om att det SKVÄTTE VATTEN jag fick en heeeel fontän på mig men malle fick mest HAHAH vi alla bara skratta åt varann ändå ;) Efter sprang vi runt blöta över allt folk undrade vad vi hade åkte :P vi åkte allt även om vi var 5 man bara delade upp sig , så jag malle o jontes bror åkte kanonen medans billy och jonte tog Balder sen åkte alla colorado efter delade vi upp oss igen mot Spin-rock då var det jag malle och hans bror igen haha , den var sååååååå härlig även om jag ibland är rädd. Men när vi hade åkt stog en tjej och SPYDDE fyyyfan vad jag sprang igen hahahha äckligt ju..Så ville dom åkte flume-ride igen sen gå till spelhuset , meb billy busade så mycket med mig så jag sparka han ^^ Vi hann åka bilarna + lisebergsbanan också :) snacka om en lyckad kväll :)
 
 
 
Lördag ;(25/8-2012,)  När jag vaknade fixade jag massa saker här hemma sen var jag berädd för att åka hem till alle gumman där jag skulle få lite mat , då snackade vi om hur kul vi skulle få senare och hur vi skulle se ut. det var ju FEEEEEST!!! Asså vi satt i 2timmar för att fixa mig det var då tid , för att locka mitt hår och hon skulle sminka sig. helt plötsligt såg vi klockan vi sprang till bussen hann med den precis sen skyndade vi oss från tåget till nästa buss nä då var det 20minuter kvar + det reeeegnade massa. (A) Vi snackade om massa så tiden gick , på bussen hade vi kul vi busade (: Då vi skulle av så stog såklart jonte där haha sen precis efter oss kom hans kompis också så vi alla gick upp till robins hemmafest dom fyllde ju år. Asså HAHHA robin var sååååå FULL jag bara skrattade åt han , han hoppade runt dansade runt , skrek o allt. ^^ Det var lite kul att man typ kände alla där men det fanns lite nytt folk jag satt och snackade med några tjejer om killar och så sen hämtade man massa att dricka så efter ett tag var man lite yr då är det ju så att man skrattar åt allt liksom :D Jag och alle gick på toa för att fixa oss lite mer och för att kissa , killarna skulle såklart se vad vi gjorde uuuf :p Vi alla dansade alla pratade med alla och hade kul sen helt plötsligt ringde det på dörren då var det "polisen" dom sa att vi hade för håg musik och att det hade varit klagomål men WHATA FUCK!! 2 killar fyllde 20år vad tror folk egentligen??. vi sänkte musiken lite bara sen var allt som vanligt men en killkompis välte saker i köket hahah stackars robin , han sa att han va död och massa men han hade roligt. vi dansade ;) runt 22;45 kom den taxiHUMMERN vi skulle med alla va fulla o glada så jag och alle fick hjälp för att gå men alle ramlade i TRAPPAN HAHAHAH!!!  det roligaste var att hon själv skrattade åt det hahahha , när vi skulle sätta oss i bilen så började det spööregna men det var mysigt att sitta med alla så då :) Vi sjöng , gapade och tog massa bilder. Robin & jonte var ju såklart dom som gapa mest så hahah och robin tog min hand det var så SÖÖTT!! (: Efter typ 30min behövde vi alla kissa så han fick stanna vid en buske hahah alla sprang ut i regnet o kissa , när jag och alle skulle det så kunde hon fortfarande inte gå jag höll henne haha. men när jag kissa sa hon " asså jag mår illa" jag ba VAAAA..? jag blev lite rädd där så jag sa " huum gå ner till vattnet och spy då" haha men hon ville inte. Hon fick iallafall sitta fram i bilen med nerdragna fönster :) Efter 2timmar var vi framme på TRÄDGÅRDEN det var vid 23:55 då mötte vi upp lilla MALLE DÄR. jag gick ut först och sa " men var är malle" då kom hon ut ur bilen så kramade alla henne hon bara skrattade som alltid hahah , så vi alla gick in asså det var inte MYCKET folk där :O jag hade trott på mer , men vi dansade och bara mådde bra. sen blev det drink efter drink efter drink hahah och dom var GODA.. :) Vi tjejer SHORTADE med ;) så gooooooooott typ melon smak :D och ännu mer dans , jag kände att någon tog på min röv då var det min STORASYSTER!!! snacka om att jag blev glad jag kramade sönder henne :D jag alle och malle dansade mycket ihop , vi hade sagt att vi skulle det så det gjorde vi och pussade varann haha medans killarna tog det lungt haha. ^^ Malle är alltid den som dansar fort med mig så jag ramlade på rumpan då var det en vakt som skratta åt mig hihih och malle skrattade sen såg jag bara att hennes byxor var PAJ HAHAHHA! :D han vakten kollade massa på oss , när vi gick ut och när vi dansa. Vi alla stannade kvar hela natten utom robin . så när dom stängde ville vi vidare men typ ingen hade mer pengar haha så blir det ju (A) Alla vi andra drog till Mc för nattmat där var vi vid 04:01 , man var sååååååå hungrig och det var så lång kööö. när vi satt ochh åt somnade nästan alla på bordet hahah iallafall jag malle och jonte. Efter det gick vi runt lite ute för alle mådde så illa , då vi satte oss på en bänk sa hoon det igen stackarn. Så vi satt med henne , senare var det dax att leta efter vagn hem . hon och jonte tog taxi medans jag och malle tog vagn så vi 2 var hemma 06:58 :O fett värd NATT!!!
 

















 min syyyster :D



 


 
 
 
 



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?