Text om halva veckan med bebbe (A)

2012-08-02, 04:46:50 / Kategori: Allmänt
Nu bor jag med min bebbe en hel vecka ensam :) det blir Söndag - söndag :) jag kom i söndags nu är det redan torsdag morgon waa :O då jag kom hit så hade bebbe tänt massa ljus och gjort middag till oss (A) vi käkade det sen kollade massa filmer ^^


Måndag; då fick vi panik men jag bara skrattade , vi vaknade 17:30 :o det var massa sol ute bebbe blev lite smått sur så han drog upp mig haha ^^ vi gjorde nog inte så jätte mycket mer än att umgås men bebbe gjorde mat till oss gottgott


Tisdag ; ställde vi mobilen på larm för att åka och boka biljetter för danmark , bebbe satt med mig tills jag orkade gå upp haha sen hämtade han lite frukost till mig :) när vi skulle åka och boka hoostade han så mycket så det var fan jobbigt , men när vi väl hade klart allt åkte vi till stan för att få i oss lite mat och köpte dressing till maten vi skulle göra :) efter åkte vi hem , jag vilade 2timmar UNDERBART! EFter det kokade vi upp pasta bebbe gjoooorde gryyyyym kyckling så tog vi feta ost, gurka , majs och dressing som vi blanda till matsäck fan (: yeeah. när det var klart började vi med våran mat , kött curry och ris . Det var klart 01:30 HAHAHA bebbe sa "waah är klockan så mycket , ajja bara att käka då" hihi :) det var sååååå gott (: vi dega massa filmer till halv5 sen somna vi .



Onsdag ; ringde bebbes klocka på 8 fyfan jag orkade inte gå upp haha så han fick sitta med mig en stund igen , och försöka hjälpa mig med kläder (: till slut kom vi iväg det var ddet fett varmt för att vara så tidigt :o På vagnen ville man bara somna , när vi kom till Stena line var det FULLT med folk shit alltså ändå så valde vi 10:00 båten menmen :) jag hade så bra jag träääääffade på min egna SYSTER där med hennes pojkvän o vänner sen såg jag andra kompisar där med så det var faktiskt kul :) Jag och bebbe gick runt runt haha , sprang till spriten med och smaka på ääääcklig whisky fy :P efter 3timmar var man framme i danmark jag snackade med syrran hon hade druckit massa öl utan att jag såg henne haha , sen har hon tandställning som mig hihi . jag råka skratta åt henne lite ;) hon leta efter sin kille och jag efter min. Vi såg massa bra affärer där i Danmark som vi vill till när vi har mer pengar så ska vi ha en hel shoppingdag :D På båten tillbaka var man huuuur trött som helst , vi åt våran mat och bara dega medans alla UNGAR gapa herregud.. vi hittade plats för att vila 1timme sen handlade vi massa sprit. Jag hade mina ben på bebbe då vi vila så myys<3 men snacka om att vi köpte sprit jag köpte för 900 något :O och bebbe med tror jag , + lite godis vi ska ju ha det på fredag med våra vänner (:: På vägen hem vaaaaa man mega trött jag skojar inte. Påsarna vägde somfan det var varmt och vi va trötta , en bra dag med både bra början och bra slut :)) Vi var hemma runt 19:50 då tog vi upp alla saker , la spriten på bordet och gick till våra sängar "en stund" HAHAH . jag fick en chock när vi båda vakna 22:50 :O vi sooov i 3 hela timmar men det var så gött (: så just nu kolla vi på filmer och sitter med varanns datorer (A) käkar lite godis med ;)



  Detta köpte jag!!! ;;)



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?