1/2-2012!!! ny mååånad!!!

2012-02-01, 23:47:51 / Kategori: Allmänt
idag var vi på den dära OPERAN med skolan ... asså ååååh. vi hade roligt med alla på båten dit men när vi kom in asså shiiiiiiit vad mycket folk .. vi va varma och ville bara sätta oss men nä då fick vi inte sitta med dom vi ville (A) det började segt vi snackade massa även om man inte fick jag hatade låtarna.. efter lite mer än 1timme fick vi pause alla hade messat mig så jag svaarade.. tog några bilder sen började det igen så blev man trött.. vi fick knappt skratta jag sket i det med , det var den tråkiga west side story.. den va sådär fan massa OPRA och knass dans det var bara bra när dom skulle knäcka varandra ;) sa blattesaker haha. då den va sluuut klappade alla händerna soomffan sen stack hem hahah ^^ idrott satt med oss och gick med oss hahah roliga killar..  jag och malle tog lite bilder sen ringde min mobil halva kvällen =/ .. klockan var helt plötsligt 7 så åkte hem köpte pizza och KOPPLa in min nya 43tums TV!!! :D


 den gillade många haha..

 såna vill jag ha A)




Imorgon är det BILD och GYM!!! AAAAAAA)



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?