14/2-2012!!

2012-02-14, 02:13:05 / Kategori: Allmänt
då kan jag ta dagarna som har gått...



I onsdags förra veckan kom mackan till våran skola, jag visste inte att han var så arg på mig waa.. när han såg mig kastade han en isboll på mig jag fick fan ont sen när han gick förbii mig sa han "men oojdå.. och knuffa.. jag tänkte ba nää jag måste snacka med honom.. så jag försökte han frågade bara vad jag ville honom , varför jag var med honom och att ingen bryr sig om honom.. det är inte sant jag vill inte att han ska vara arg på mig eller arg alls sen sa han bara " gå på lektion särbarn....:O då fick jag damp , jag visste inte vad jag skulle tro om han hata mig eller vad liksom jag stannade ändå kvar.. han började dunka sitt huvud i väggen massa kollade på honom sen kastade han runt våran ring på marken helatiden...:S då började jag tänka massa kan jag säga. typ alla mina lärare frågade vad jag gjorde och hur jag mådde , medans han bara sa vad han störde sig på .. han berättade att den första tiden vi var tillsammans tyckte han jag var knäpp som nu ....:S och annorlunda . sen sa han att jag såg ut som en kines i mitt hår och att jag var tjockskalle asså!!!!!!! det var sååå nära att jag skulle fälla tårar , han satt mest på golvet sen .. efter kanske 30min såg han på mig några minuter & sprang upp till mig kramade om mig hårt bakom så rann det tårar från honom..:O:O jag fick i chock där ... jag va ledsen visste inte om jag skulle bry mig eller ejj så jag fick med tårar .. :o han kollade på mig så rann det från hans kind fyy. jagg vet inte varför vi gjorde detta .. =/ vi höll om varandra ett tag , han satte sig i mitt knä tittade på mig & sa ; vill du veta en sak , du är allt och den ände för mig .. det var la gulligt men han sa elaka saker då och då , jag är inte särbarn eller knäpp. jag bara bjuder på mig något fel?? han väntade tills jag sluta skolan , åkte med oss men bara kollade på mig och gick efter i stan..=/



Fredags ; skickade han ett mess " jag kan inte vänta tills jag träffar dig igen .. så efter skolan åkte jag till honom han hade gjort kyckling :) vi åt det snackade och så .. kollade tv och vila , när jag skulle hem ville han ej..<3



Lördag ; på natten fyyyyfan jag spydde så mycket så jag var äääääcklad... det bara spruta :O:O eeeeeeeeeeeeu.. jag mådde så dåligt ,:( rann tårar vaaa vit som fan och kände som jag skulle döööö..:( det var det VIDRIGASTE!!!! så har varit så tooom i magen , ficck panik där. på kvällen var det lite bättre då killen skulle hämta mig var jag la nervös så jag mådde illa igen , fick i mig lite vatten.  hos han kollade vi på melodifestivalen och drack dooley`s till hahah goottgott ^^ jag drack bara lite ville inte må så illa. . sen snackade vi , låg i sängen han höll om mig massa. så åkte jag hem runt 23:50


Söndag; skulle jag med dom till mackans kusin , jag svääär jag orkade inte jag kände mig dööd.. jag pallade inte gå fast jag åkte ändå. det var 3+ såååå skööööönt :) då jag kom hem till dom kramade hans mamma om mig (:: så fort vi kom till kusinerna ville jag se nya bebben hahah jag satt massa med honom och dom andra , vi fickade och bara snackade . så åkte jag med han hem , vi somnade lite tillsammans så myyyys <3 men han ville inte släppa mig hem igen (a) ahhaha ..



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?