15/1-2012

2012-01-15, 06:17:06 / Kategori: Allmänt
då kan man inte sova och jag är hemma hos malle.. :) dagen började med att jag inte ville upp jag ville sova sooova sova så pappa väckte inte mig hihi .. ^^ jag som skulle träffat micha min vän..:( men det blir kanske sen , så malle kom till mig vid 6 vi köpte mer hårfärg åkte till henne tog massa tacos och började färga mig så det tog la 1timme efter det skulle vi hem till matte (A) så åkte vi dit , fyffaan vad kallt.. det var lite sådär idag han va typ slöö vi med så vi satt mest där, ingen sa något i början :p sen snackade vi lite om sommaren o så :) så kom vi till malle vid 00:05 då åt vi lite till satte på film , tog lite bilder med hihi (:






nä nu får vi försöka sova..



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?