3/1-2012!!!

2012-01-03, 05:24:48 / Kategori: Allmänt

oooooj jag som skulle ha skrivit på NYÅRSAFTON!!! men jag fick lite bråttom där , pappa väckte mig för att åka till stan och kolla tv men den va sluuut såå jag var så suuuur va.. pappa märkte det jag va sur hela vägen hem så han köpte godis till mig haha så bäst :) vi kollade i affärer innan bussen kom sen när vi kom hem la jag mig och vila eller aa "vila" från 12 till 5 hahha ;D så aarg va jag . när jag vaknade hade älskling messat så jag hoppade in i duschen , kollade kläder och plockade lite på govlet (A) när han sa att han närma sig hos mig fick jag värsta farten i rumpan hihi la ner allt , massa dricka chips chilinötter all sprit sen skyndade jag mig till bussen och när jag kom till möndal va min priiins där redan...:D vi kollade alla bussar men dom va sena så tog tåget , gick hand i hand medans alla kasta raketer så fina :) vi snackade hela vägen då vi kom till alle och sid va mackerna typ klara med cider till :) mackan och sid snackade och skratta medans alle fixade maten , kött och potatis samt sallad ^^ vi snackade om massa som kommer hända och så snackade killarna om lite . mackan satte sig i soffan så hoppa jag på och krama hihi , det va lite segt så i början sen dog dom på musik och tog fram saker att dricka . När alle hämta efterrätten JAAAAAAM... jag älskade den jamjaaam.. så gooosa jag och älskling massa massa det var så underbaaaaaart. <3 vi satte på hög musik alle dansade som vvanligt haha och sa att jag skulle komma då kollade killarna bara på hihi ^^ sen släppte dom loss då vi va lite yra hhahaha så roligt det va , vid 00:00 pangade vi massa jag blev såååååå rädd när sid gjorde fel så jag skyddade med min rumpa (A) AHAHHA. älskling va rädd så han gick in sen gick jag med in det var för kallt , men vi skålade och pussades såklart :) det ringde i mobilerna jag svarade i jontes och han i min hahah . ^^ jag satt med älskling i hans knäää hela natten och skåla massa vi va så fulla HAHAH. när han skulle upp på toa hängde jag med jag höll hans hand och vi snackade om massa , jag vet inte allt men jag vet att han sa att vi älskar varandra att han inte kan bestämma över mig och att han inte menar saker han säger för att vara dum.. <3 jag pussa och pussa, såg ju ut som han skulle gråta..:o han ska inte gråta.. <3 så gick vi ner då dansa alle hahah så sööööt. hon dansa med jonte jag satte mig i älsklings knää igen och sa massa saker och gav så mycket kärlek men när jag och alle hämtade cola va jonte och mackan på golvet sen liksom WHAAT :O hahaha så roliga , dom skratta för sig själva så jag satte mig med där ^^ hihihi. vi gick upp till hennes rum alla 4 la sig i sängen lite trötta så sen bara igång igen och sjunga , skåla ^^




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?