5/7-2012 SOMMARLOVET + M A D O N N A 2O12!!

2012-07-05, 07:07:44 / Kategori: Allmänt
Ja man märker fan att det är sommar för det är då man suger på att blogga , iallafall jag :D men igår&idag har jag gjort en del .



Igår på dagen ; då var jag tvungen att laga mat för pappa jobbade , så jag gjorde pasta & falukorv hahah :D så städade jag undan lite på mitt golv när det var klart hoppade jag in i duschen jag kan säga att det var SKÖÖNT det var så varmt ute jag klarade typ inte den värmen men det var inte konstigt vi hade 27+ :)) så fort jag bara fick kallvattnet på mig så OOh vad skönt haha :D efter duschen fick jag hitta snabba kläder och tunna så jag tog bara min blommiga klänning , fixade smink och håret sen åkte jag till stan för att möta en killkompis ^^ jag var där innan han fan vad coolt  så när han kom fick jag en lååång kram ^^,  sen kyndade vi oss till bergakungen för att kolla bio men jag dog i värmen igen hahah . Vi valde The amazing spider - Man den va fan GRYYYYM!  Han som spelade Spider - Man va verkligen grym o söt hihi jag ska köpa den direkt när den kommer ut lätt alltså :) vi båda gillade den , den va spännande liksom då den va slut va klockan 23:30 jag hörde mer och mer MADONNA i Ullevi när vi gick förbi snacka om att jag ville in. Jag ringde pappa och min kusin men dom visste inget sen hittade jag min morbror igen så vi fick KOMMA IN !! :D jag blev ju helt galen då shit hoppade runt och tappade mina saker hahah ^^ detta året kunde man iallafall dansa i mitten och se ganska bra , Madonna är ju galen för sin ålder hahah ;) började skrika o ta av sig till bh och en tog på henne som dansa med henne , hmm ^^ det var ändå fullt ös , min moster och mina kusiner var där inne någonstans :o jag och han niklas som va med mig är Mackans kompis haha så det var första gången vi gick på sånt ihop , han kollade mest på mig när jag dansa och på Madonna såklart när hon dansa sitt roliga ^^







KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?