7/3-2012

2012-03-07, 02:28:10 / Kategori: Allmänt
igår 6/3-2012 fyllde jag 21år..:) min morgon började med massa massa samtal alla ringde o sjöng för mig både hemma och i mobilen ^^ sen massa sms , jag hade mer än 9st sen när jag kom till praktiken fick jag en stoor kram av en go tjej och på rasten ringde ännu mer. .:) då jag slutade åkte jag hem för att viaa lite då kom malle med en skiva haha och när jag kom till stan fick jag 2 presenter till (: jag och malle + en till åt på kina mat (: efter åkte vi till matte såklart han krama oss alla haha :o så buuuusa han massa med eli som va med oss hon är aldrig med oss men nu har hon träffat mig massa ;O dom 2 busa medans jag ooch malle bara skratta sönder :D dom tog på varann , pussades o allt :o jag och malle stog där , skrattade o drack cider ;) runt 21:35 åkte vi alla hem , fyyfan vad kallt och vi fick skynda till tåget pappa väntade på mig hemma :) när jag kom hem fick jag presentkort på 1500 och en tårta hihi :) så denna dagen är klar , CHEEECK!!! :)

 så fin va malle :)
 såhär hade jag , ser trött ut (A)



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?