10/5-2012!

2012-05-11, 01:59:47 / Kategori: Allmänt
yees idag var min sista fotbollsmatch i skolan.. :o tiden har gått för fort fan shit asså och jag , ubi och malle ville komma i tid idag men nej det var så jobbig trafik så vi kom precis innan vi började så jag såg bara min älskling springa till mig och bära upp mig ihiih :$ vi värmde upp alla va peppade och vi vann andra matchen :D vi har aldrig vunnit så snacka om att vi va glada men sen så skulle såklart pissvädret komma då va man mindre glad jag frös som alla andra alla va piss blöta det slutade inte heller men jag hade bebbe hos mig (: jag va sååååå nära på att göra mål så gick det inte!!!!" jag va såå arg och skit menmen.. vi va glada som körde på killarna stack ju :o senare fick vi veta att vi inte kom vidare men hade vunnit en match så vi slutade mkt mkt tidigare än alla andra :D så mysigt var det när vi alla gick till idrott som hade tält vi stog där under och busa alla haha (:  varje gång mackan va bort så kom han och sa bebbe helatiden till slut sa alla det haha , han va med mig massa och kramade både mig och malle (: vi 3 hade roligt igen (Y) så det var vi som åkte till stan en stund sen åkte alla hem och duschade hahah , bebbe hängde med oss till tåget ^^ Nu kommer jag aldrig mer spela fotboll mer fan , måste bara tacka alla efter dessa år :)



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?