3år&5månader med bebbe nuu :D:D

2012-05-17, 02:56:42 / Kategori: Allmänt
älskling, du är den mest underbara människa som existerar, första gången jag träffa dig, var det kärlek vid första ögonkastet, du var den mest vackra kille jag någonsin sätt .
vi har tagit pauser och blivit tillsammans fram och tillbaka, men jag kom aldrig över dig, alla våra bråk vi haft var bara ett sätt att visa att vi var rädda att förlora varann, men vi förstod nog inte riktigt de förens nu .
och du ska bara veta, hur himla lycklig jag är att du är min .
det finns ingen kille som kan ta din plats i mitt hjärta, mitt hjärta tillhör dig .
kärlek vid första ögonkastet och det ögonkastet förändra mitt liv .
och jag ska göra allt för att få ha kvar dig vid min sida i framtiden min ängel .
jag älskar dig nu och föralltid <33






KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?