10/11-2012

2012-11-10, 23:59:00 / Kategori: Allmänt
wiiiie igår kom min kääääära sara kråkan det var fan inte igår såå nu är man GLAD eller mer än Glaaaad :-D vi har mycket att prata om märker jag så hoppas att vi kan ses på Måndag och bara vara oss igen :-) jag har saknat sönder dig gumman det finns ens inte ord för denna saknad , du är såå lätt att prata med det var Alltid du&jag genom allt vi hade samma problem och hjälpte varann :-) ♥ sån vän ska alla ha en som aldrig ger upp vänskapen för något har kommit emellan eller så ♥  Ååh min fina tjej, att bara få krama om dig igen och få höra ditt skratt så vid örat gjooorde min kväll hihi :$ du är min bästa sara som ALDRIG mer får flytta iväg låångt ifrån mig då vet jag inte vad jag ska göra :( <3
 
 

Irre

Gillar du modebloggar? :) ta en titt på min!

Svar: jja din blogg gillar jag :)
Jennie



2012-11-11, 00:04:06 URL: http://irres.se

Moa

*Svar:* Haha jadu ;)

Svar: hihi
Jennie



2012-11-11, 08:29:54 URL: http://moasplace.blogg.se



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?