11/11-2012

2012-11-11, 23:59:13 / Kategori: Allmänt
farsdag idag då så dax att fira lite smått , så nu blir det massa go mat här hos farmor&farfar. lite roligt detta pappa sitter med farfar och jag sitter med farmor och pratar om barndomen.. :-) det var inte igår som jag och farmor kunde prata såhär jag har ju ens inte varit här på 1 helt år ... alltså sen i JULAS :o snacka om att vi har väldigt mycket att prata om och det känns hur bra som helst denna gången (a) för vi pratar om mamma mormor moster och mina kusiner , det finns tydligen massa att säga om dom och jag som trodde att hon bara skulle bli arg men det blev hon inte. :) verkligen lättare att prata med henne nu än med pappa och ibland är båda lika svåra hahah så jag snackar med henne medans pappa och farfar sitter vid TVn & babblar om massa uuuf ^^ så ska man få fika och få se lite foton sen barn det ska bli kul :-) Grattis pappa på farsdag nu får du din Farsaandag hahah :-D
 
 
 
sen satt vi och pratade massa men jag var så näära på att somna i soffan hahah så det fick bli efterrätt ;D
 
 



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?