16/11-2012

2012-11-16, 21:13:48 / Kategori: Allmänt
Igår var denna fikadagen äntligen här igen :-) bara avsluta en torsdagskväll med fika med min älskade stumpa :-) det blir så avslappnande.  och att sitta att planera in saker för nästa helg för då är det våran tjejkväll innan lilla du åker till Chile 1månad vi alla kommer sakna dig,asså att du ska vara där 1månad kommer kännas som en evighet för oss alla alle men det är bra för dig tycker vi och mindre synd om oss.. :(&  planera in den så bra med alla tjejer god mat och en god drink :-) jag och Alle ser ju fram emot detta somfan och hoppas bara på en mysig kväll , det är ju vi som planerar mest för att vi gör alltid sånt här tillsammans och det är jag så glaaad över :)  man bara lääängtar hihi :-)
 

Josefine Anerland

Ni är extremt söta tillsammans du & din pojkvän!

Svar: tack så mycket :o men nu är det slut..
Jennie



2012-11-17, 12:37:33 URL: http://josefineanerland.blogg.se/

Sofie

SV: Åh, så synd att jag inte minns var jag köpt det heller. Men jag kan tänka mig att det borde finnas på kanske Glitter eller Ur&Penn :):)



2012-11-17, 14:20:15 URL: http://themusicneverstops.blogg.se



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?