Halloweenfest & blåvitt

2012-11-04, 23:54:00 / Kategori: Allmänt
Lördags ( 2/11-2012)
Så skulle vi alla mötas 21:00 i stan för att gå på halloweenfest så jag åkte hem till Eli , det tog flera timmar att plata mitt hår , fixa all smink , fixa kläderna, käka kyckling ris curry och sallad, dricka vodka med cola och sen godis. jag var ändå hemma hos henne 16:50 ändå han vi inte ens hälften hahah . Vi plattade mitt hår spräjade röd färg och tog massa annat i så det blev ju ganska coolt och jag skulle egentligen vara " Djävul" men jag kände mig som vanlig med magtröja, tajts o klackar. medans Eli också skulle vara det jag var men hon liknade mer än mig även om hon också va halvklar ;) Allt gick så segt man fattade inte varför , när vi kom till centralen så var alla redan där hahah alla var klara och frågade var alle och jonte va men det visste ju inte vi vadfan xD så vissa fick lite damp av att vänta när dom 2 väl kom så var fan inte alle glad heller hahaha hon gapa på allt herregud :o vi åkte vagn efter vagn för att hitta svanen men ingen visste var den fanns så jag frågade några på vagnen dom visste inte heller haha. han ena fråga ut mig somfan ... ^^ till slut hittade vi men då hade inte alla hämtat ut pengar HAHHA så vi fick springa runt i valand efter bank hahah sen när vi gick tillbax var det sååååååå lång kö ! när vi väl kom in såg man alla som var zombie , vampyrer , dockor , clowner , katter , poliser m.mm hahah så vissa skrämde mig hihi ;D man kunde inte sitta i sofforna ens det var så mycket folk och massa som spang runt vi köpte ändå bara drink efter drink faaan vad gött ^^ när jag väl va lite yr så fick jag ännu mer så kvällen var lätt värt , jag var ju med dom bääästa då menar jag verkligen dom bästa vi va så många och dom som man trivs med liksom :) så Kevin festade med oss igen det har han inte på skit många månader & han var lika rolig HAHHA började krama om mig kikkla mig och busa med mig igen höh xD det jag inte gillade var bara att alla var på olika ställen och när jag blir så full så kan jag ine hålla reda på alla ...... ååååh , så det blev inte så mycket bilder som jag ville eller det verkade som att alla vi ville ha ännu mer bilder men aah det är bara att vänta till nästa år HAHA!  så kom det fram massa skumma killar till mig och många tog vid min midja så fort dom skulle prata med mig det var la säkert för att jag hade magtröja och så men ändå hehe jag ska ändå inte klaga vi fick nya vänner både killar&tjejer ^^ TUMME upp för det, jag , alle , eli och jonte kunde inte vara ensamma för niclas och freddy stog massa med oss hahah dom bara skratta åt mig jag fattade ingenting ;D
 



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?