måste skriva av lite...

2012-11-13, 10:37:51 / Kategori: Allmänt
~ Jag måste skriva av mig lite , anledningen till att jag inte träffar vissa nu är först för att jag har varit så bokad med andra därför har jag inte kunnat svara här eller på mobilen men om jag inte svarar är och är "Online" så borde ni la ändå fatta att man är UPPTAGEN? man svara ju så fort man kan + jag är alltid inloggad här och i mobilen det tror jag att några vet redan.. så vill jag bara säg...
a att jag har mest börjat träffa dom som verkligen vill träffa mig dom som försöker och dom som hör av sig , jag är såå TRÖTT på att vara den som ALLTID ska fråga om att ses , alltid försöka tänka ut vad man ska göra , alltid fixa det och det för det finns vissa som ens inte gör detta SJÄLVMANT .. man är inte 1 om det alla ska försöka om man ska komma någonstans med sin VÄNSKAP det är såå störande att kolla upp saker för andra så att ni inte ska missa grejer man sköter ju sina egna problem om man ska komma någonstans här i livet (a) & Jag behöver inte ha 3000 vänner för att kallas populär jag har mina närmaste och det är faktiskt dom enda jag behöver!
 

Sofie

SV: Haha jadu, dom finns lite överallt :) Men just det linnet som jag har i inlägget du kommenterade är ifrån New Yorker! :):)

Svar: oki hehe , jag gillar din blogg och din klädstil ^^
Jennie



2012-11-14, 21:20:32 URL: http://themusicneverstops.blogg.se



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?