Min Spakväll :)

2012-11-03, 06:21:18 / Kategori: Allmänt
Då är man hemkommen från sin fina SPAKVÄLL med mina GOOINGAr (: när jag kom dit vid 19:10 så stog alla ni vid dörren och kramade mig det var ju bara så underbart ;D sen gick vi in fixade Jacuzzin , cidern, godiset  , ljusen och musik sen var det bara att sätta sig i badet med er och njuta :) haha det kan man ju säga att man gjorde också shit vad avslappnaden det var man slapp tänka på massa liksom för vi busa , tog bilder , skvätte vatten på varann. När det blev för varmt så tog vi luft ute gud så skööönt sen hoppa man i igen och sist men inte minst tog vi anstiktsmask (: ååh detta var ju för MYSIGT det hoppas jag på att göra om !
 
'
 
Dax att sova och tagga HALLOWEENPARTY sen!!!



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?