VII 5 !! <33

2012-11-06, 06:59:49 / Kategori: Allmänt
Jag förstår inte hur ni kan få mig att må så himla bra när jag mår som sämt. Jag förstår inte hur ni kan få mig att skratta och verkligen orka resten utav dagen jag förstår inte hur ni kan betyda så mycket för mig, för jag brukar inte släppa in någon så långt som jag släppt in er det kan ta mer tid än detta det är sinnessjukt för Jag älskar er så himla mycket, om ni skulle lämna mig kommer jag inte ens veta vad jag heter , vem jag är , varför jag lever eller något så ni har en stor betydelse i mitt liv :)
ni är verkligen den jag litar mest på, och ni finns alltid för mig, finns ingen som är sig lik er , mina ÄNGLAR ni är verkligen precis som jag, & det är med er som jag trivs så jävla bra med ♥
 

Jonna Erlandsson

sv: tack så hemskt mycket! :)



2012-11-06, 16:09:47 URL: http://jonnaerlandsson.se/blog

M O A

Söt bild!

SV: Ja texter är verkligen sjukt fina! Hoppas du haft en rba dag, kram. :)

Svar: tack så mycket :) na jag mår inte bra nu men hoppas du har det bra, kramis!
Jennie



2012-11-15, 20:23:38 URL: http://moaahlgren.blogg.se



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?