10/10-2012 :)

2012-10-10, 23:56:13 / Kategori: Allmänt
Jag har inte skrivit på denna veckan för att jag har bara varit hemma ändå och vilat ut mig så när jag trodde att jag var på bättringsvägen så va det inte så jag har fått iallamåendet tillbaka nu istället..:( jag kan inte säga hur mycket jag har försökt sova , så igår tog jag tag i lite att städa lite kläder och diska sen på kvällen en skön kall dusch ^^ När pappa kom hem satte vi oss och kollade på olika skissar för min tredje TATTO!!! :) såklart ska det vara Ifk så jag ska kolla upp priser och var jag ska sätta den (a) & idag var jag ute lite för att få luft det var lite kallt sådär , jag mötte emme för att prata ut igen om vad som har hänt dom senaste månaderna (: När vi gick till pizzerian från bussen så aaah så skulle jag såååååklart ramla i leran och fasna med min sko HAHAH det lät verkligen som en fis och jag bara stog där innan jag fattade :o fyffan vad kallt om fötterna HAHHA . vi satt i pizzerian typ 1timme och skratta :) han som jobba där gillade oss kallade oss för prinssesor och att jag kan bli modell eeh what ..^^ sen hängde jag med henne till bussen det var skönt att få luft såhär på kvällen ^^
 
 
 
Jag måste bara säga om min MÅNDAG , jag mådde så äckligt illa jag visste inte vad jag skulle ta mig till ellr¨så jag vilade tills malle slutade , marcus mamma skulle komma förbi vi fick skjuts till stan då mådde jag bättre av hennes närhet haha :o vi åkte till stan för att möta upp billy hemma hos han där vi skulle kolla 2filmer så vi var hos han runt 19;30 haha. det var fint där fan , mysigt och mysigt runt :) under första filmen var allt okej jag låg bredvid han i sängen men efter att vi kikkla varann och mig mage fick lite ryck så mådde jag illa herregud.. :O jag fick panik igen , gick och hämtade vatten gick på toa 2gånger och skakade lite. men han sa att jag skulle lägga mig ner igen och sa att han kunde ge mig mer vatten sen pussa mig på pannan ;) malle typ halv sov hahah , andra filmen va lite bättre på något sätt hehe vet inte varför men jag va så inne i den att jag glömde av dom men inte min mage så till slut ville jag hem.



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?