15/10-2012

2012-10-15, 23:45:48 / Kategori: Allmänt
min helg va så bra som den kunde bli (a) HÖSTVÄDER!!!
 
 
Fredag; kom jag till jobbet glad och trött , jag försökte bara jobba på såklart även om jag va seg , så tillslut rullade timmarna iväg jag tog en fikapause vid 14:40 KLADDKAKA&frukt :) sen jobbade jag bara på jag va på överplan igen sen sista timmarna på nedeplan man kan bara älska när man känner att man hinner med så mycket. vid 17;20 kom malle och hämtade mig då köpte vi mat jag hann inte äta på hela dagen så när vi gick ut lite stötte vid på ROBIn & jonte :o jag ba ; whaat , så dom gick vi med in till systemet stog där o tjöta sen kom KEVIn från ingenstans och va full!!:o så han va med oss innan han skulle vidare , nu är man bjuden på UTGÅNG ;D asså han är rolig hahah han skulle visa något men så ramlade han till sen när han sa hejdå till mig pussade han mig!!! :O jag hann inte med det där,robin och jonte väntade på några andra och jag och malle sprang till bussen för att åka vidare till en med FILMKVÄLL ;D vi hade det så mysigt och bra som man kunde på en fredag , hann se 3 olika knass filmer och busa med malle ^^ eller vi alla busade , sen vid 23;50 åkte vi hem (:
 
 
lördag ; träffade jag malle och åt kina mat i stan sen gick vi runt lite , efter åkte jag hem bara och fixade godis till mig haha :)
 
 
 
 
Söndag ; sov jag bort hela regniga dagen haha ;D så är det ibland!



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?