23/10-2012

2012-10-23, 23:49:21 / Kategori: Allmänt
I söndags när jag skulle skriva så gick det inte att blogga sjukt.. =/ så nu får jag ta mina dagar igen .
 
 
Söndags ; Nu är denna dagen här som vi alla har VÄNTAT påå, Blåvitt - AIIK , KRoSSA GNAGET!!! vi har liksom bästa klacken det finns ingen bättre än oss vi var FULLSATS på ULLEVI vi alla skrek vi alla gapa du RÅTTASVART&GUL haha och när det fula laget fick 0-1 så bleeeev vi arga så vi gapade ännu mer , till slut fick vi med ett mål det skulle alltså så 1-1 ..... men den jäääävla DOMARSKANDALEN tog bort det JAG FATTAR INTE!! jääävla cp som tar det till OFFSIDE helvete vad arg man va!!! + för att jääävla AIK skulle bråka med oss , vilka IDIOTER.. sen fick vi gult kort från ingenstans =/ man kan inte säga mer än att man är sååå såå BESVIKEN på denna matchen nu vi skulle ha ( 1-1) inte 1-0 till ÄCKLIGA RÅTTASVART&FUl..VI ÄR BARA IIIIFFK & VI HAAATAR AAAIK !! Vi var så många i klacken att det inte fick plats mer föfan det var bästa TRYCKET tycker jagdå..men det är la bara att ta nya tag för att ladda mot DJURGÅRDEN nästa , & då har jag äntligen min Blåvitt tatuerad på kroppen med mig överallt för att stötta ännu mera jaao ;D
 
 
 
Måndag ; när jag kom till stan så STÖTTE jag på min lilla älskling ingen av oss visste att vi båda va här haha så jag STÖTTE PÅ HENNE!! :-) vi har inte sätt varann på mer än 3veckor och det kändes med din saknad du är alltid lika söt som hoppar på mig med din kärlek :-) Visst vi kan bråka om allt för att vi tycker olika om olika saker och för att vi har varit så tajta men vi älskar varann lika mycket ändå :-) ♥ 
Ååh neej nu lämnade jag min älskade flicka vid bussen hon ville inte åka och jag ville inte att hon skulle åka men vi hann Guunga & prata somfan om killar som vi 2 alltid gör :) sen blev det verkligen kallt OM RUMPAN och helt plötsligt skulle alle värma sina händer på min mage då var det KAAALLT så vi snurrade runt , tog på varann sen satt på MARKEN hahaha . vi hann snacka om både bra och dåliga s...
aker , vi hann skratta o hann hacka lite på varann , det kändes fett skönt att få snacka ut om all BRÅK gumman asså snart kan man skratta åt våra bråk det börjar bli lite jag vet inte vad.. men vi ska kunna lösa allt vi har alltid klarat av det, sen vad vore VÄNSKAP utan bråk? NOTHING!! ;) jag menar alla bråkar om allt & alla oftast löser man det på VUXETSÄTT iallafall med dom man trivs som bäst med och inte vill släppa den sista pusselbiten.. så nu har vi sagt att jag ska sova hos dig snart igen då ska vi komma på roliga saker som vi kan göra , & på fredag ses vi alla igen yeey (:
 
 
 
Tisdag (IDAG) åkte jag hem till malle för att käka innan vi skulle dra & gymma igen ÄNTLIGEN , så vi bokade Dansaerobic pass det var massa kul hahah , alla steg all dans och att alla hääääänge med i det det var såååå kul det ska vi verkligen boka igen ;D
 
 
IMORGON NY TAAATTTOOO!



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?