24/10-2012

2012-10-24, 23:55:32 / Kategori: Allmänt
ÄNTLIGEEEEEEEEEEEen är denna dagen här min DAG för att sätta in mitt käraste lag som jag kommer gå med för varjeee dag ;D vi började tatuera vid 13:00 - 17;00 :o jag trodde att jag skulle dö eller att jag bara skulle ge upp men jag klarade det jag försökte tänka bort smärta för det gjorde sÅ ONt asså jag har inte varit med om liknande innan shit säger jag det kanske var för att vi tog på samma ställe när vi skulle fylla i herregud , dom andra som jobbade på Gothia Ink Tattoo skrattade åt mig när jag gjorde sån min då jag fick ont :p jag trodde aldrig att dagen skulle ta slut så bra att jag klarade hela tatueringen nu :) han som tatuerade mig sa " haha hur går det för dig , du klarar detta du är stark" :) då blir man ju glad såklart även om jag inte pallade mer smärta för för varje gång han torka papper med vatten på så sved det bara mera .. men nu sitter min KÄRLEK PÅ ARMEN wiiiiiiie, jag ska gå och stolta mig nuu :D
 
 

Tove

sv: Jag köpte mitt på Öland.

Svar: men ååh :(
Jennie



2012-10-25, 10:54:56 URL: http://hjeertafotboll.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?