<3

2012-10-30, 05:56:14 / Kategori: Allmänt
Alle gumman ; Du är min fantastiska goa Fruuuu som försöker finnas för mig så som jag vill jag kan inte be om mer , vi ger och tar ♥ så som jag har saknat dig så som jag har saknat oss du är min andra halva min andra del mina andetag och mitt kött&blod K...
vinna!! visst det finns andra vänner också som betyder mycket och du är den som har har haft det lilla extra ♥ nu har vi känt varann snart 11år det är VäNsKaP♥ & idag träffas vi ensamma Ääääntliiigen ..
 
 

Rebecca Önhult - Fotografi

Tack, tyvärr så fick jag den i julklapp av min pojkvän så jag är inte helt säker på det... men du ska nog kunna hitta någon liknande på internet!:)

Svar: Vad gulligt , hoppas jag kan det jag letar massa men jag hittar ingen så :P
Jennie



2012-10-30, 10:36:56 URL: http://rebeccaonhults.blogg.se



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?