älskade kusse <3..

2012-10-10, 06:47:38 / Kategori: Allmänt
Jag fattar inte ibland själv hur mycket du betyder för mig, oavsett om vi umgås lite eller mycket.. Så betyder du sjukt..Jag klarar mig inte utan dig KUSSE. Du är den bästa som finns, alla gånger som du stöttat mig, & verkligen trott på mig.. har betytt otroligt mycket ♥  Du har alltid trott på mig, att jag ska klara mig igenom allting som dig, & du har verkligen litat på mig tack vare dig har jag klarat allting Oavsett om vi bråkat, har du alltid funnits där & hjälpt mig när jag behövt gånger jag mått skit & inte orkat dra till skolan så var du alltid med mig & fått mig att dra till skolan iallafall du är verkligen äkta hjärtat, det betyder sjukt alla minnen vi har.. Det har funnits både bra & dåliga, men du har hjälpt mig så mycket & det gör ont att vi inte alls varit mycket på sommar lovet, känns bara som några dagar tur att vi sprarar till en resa ihop .. Du har alltid velat mitt bästa, som jag inte förstått alla gånger allting du gjort, har du gjort för att att jag ska vara glad.. & inte hamna i skiten, jag förstår nu i efterhand. & jag älskar dig, älskar dig runt jorden.. Älskar dig till månen & tillbaka! ♥ BARA MIN KUSIN VITAMIN!!
 
 
 
 

Moa

*Svar:* Haha jasså? Vad roligt att höra :D jaa..om du tittar lite längre bak i mitt arkiv så kan du se hur rödhårig jag var då. Efter en avfärgning och två blekningar så blev det den färgen jag har nu :D haha



2012-10-10, 18:25:25 URL: http://moasplace.blogg.se



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?