vi 3... :)

2012-10-24, 06:12:32 / Kategori: Allmänt
Jag har två vänner som alltid funnits där, i vått och torrt dom är de bästa jag har :) utan er skulle jag inte klara mig jag har många vänner som står mig nära men dom här två tjejerna står mig närmare än någon annan, dom vet exakt allt om ...
mig ni tröstar mig när jag är ledsen och ni får mig alltid på bra humör det spelar ingen roll hur ledsen jag är, bara att få höra era röster kan få min dag att bli bäst !:) Vi 3 har hållit ihop sen grundskolan har bråkat en hel del under den tiden, men vad är vänskap utan bråk då och då? Huvudsaken är att vi blir sams och kan ha det lika kul som vanligt !:) jag kan verkligen prata med er om vad som helst och veta att ni inte säger det till någon (hoppas jag) ..;) Jag vill bara att ni ska veta att jag älskar er & jag vill inte att ni ska glömma att vi har sagt ; vi 3 FÖRALLTID i både ner&MOTGÅNGAR!!! ♥



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?