13/9-2012

2012-09-13, 03:02:59 / Kategori: Allmänt
Tisdag ; Va 2:a dagen som jag och malle var på gymmet , mitt kort funkar nu igen så vi bestämde oss för att börja satsa på detta mycket mer nu :) Men jag vet bara inte vad jag ska äta innan eller efter så jag vet inte hur det kommer gå för mig haha. Både måndag och idag tränade jag ben och mage det gjorde malle lite också ^^ och precis innan dom stängde toooog jag en lååång härlig dusch (a) sååååå skönt det var ^^ nästa tisdag går vi på ett DANS pass kommer bli skit skoj :)
 
Onsdag ; Idag vaknade jag ganska segt jag hade så ont i huvudet och vi visste inte vad vi skulle göra , så jag åkte hem till dom för att äta köttfärssås och pasta sen giiiiiick vi en lååååång Höstpromenad och busa runt , tog lite bilder och prata gamla minnen (: vi kom inte på så många bra bilder det blåste lite kallt men ändå ganska skönt att känna att nu är hösten här :) + att det var folk som kolla på oss haha även om det är mörkt , för det mörkna precis då vi skulle ta alla bilder menmen . Efter gick jag hem o käka nu har jag vilat lite och försöker ladda för mitt möte vid 09:30 som jag inte vill gå på , det är någon Friskvårdsgrupp så måste väl? :p

Jag skulle härma henne hahah ;D






KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?