18/9-2012

2012-09-18, 02:51:53 / Kategori: Allmänt
Torsdag; idag hade jag och malle inte ås mycket att göra så vi gick en låååååång promenad på kvällen ^^ det var typ 2timmar , först gick vi och gunga hahah så var det så kallt så vi gick tillbaka hem till mig för att hämta min jacka så gick vi och gunga lite till :) marcus bad mig ringa han det gjorde jag , vi pratade om dagarna som har gått och hur han har det sen sa han saker om mig som jag inte tror på ... jag kan inte tro på sånt längre (A) Jag och malle frös , vi gick vidare så kom vi till skogen hahah det var så roligt när vi skulle upp för en feeet backe så tog det lite tid den är ju så lång så vi kom upp det luktade gott med brasa och så ^^ så gick vi helt lungt sen vid 22:33 släcktes hela SKOGEN HHAHAH shiit vad vi skrek asså malle skrek så mycket att jag själv blev rädd haha hon tog i mig jag tog i henne man hörde vinden i det kåll kåll mörka vädret :o det var så äckligt hahah malle såg ut som hon hade sätt ett spöke hahha så gapa vi när vi gick ner igen haha , man kände bara vinden bakom. malle tog fram lampan i mobilen och det kändes verkligen som att det skulle komma en älg :p jag hängde med malle till bussen och så gick jag vidare medans jag prata med marcus så jag kom hem vid 23:45 han va själv ute så..
 
 
 
 
Fredag ; idag visste vi inte hur dagen skulle se ut så jag sov ganska länge tills malle sa hur det skulle bli , hon skulle först shoppa med sin mamma efter skolan det behövdes kan jag säga och det tog timmar hahah så när hon sa att dom va hemma och gjorde mat till oss så va klockan redan 17:30 typ då fiiiiiick vi stressa stressa för vi skulle möta alla utanför lisse till KAPTEN RÖÖD!!! :D vi kom precis 18:10 som jag sa så dom väntade på oss där inne :) vi tog plats sen gick alla för att kissa och köpa mat så tiden gick , när han väl skulle börja va det föfan FULLt jag kunde inte vända mig eller dansa typ ^^ Kaapten röd är bra och skit go men han kunde fan inte så stilla jag blev galen alla försökte liksom ta bild men han röde sig hela hela tiden shiiiit ^^ ens inte en minut kunde han haha men jag AVGUDAR hans göteborgska fyyyfan vad nice asså :D han älskar verkligen att prata för efter varje låt snacka han hahah sen tog han nästa. det var såååånt ös hela Liseberg gunga föfan ^^ sååå härligt med massa Reggie man kan inte stå still man måste gunga med liksom ;)  & vi var så många , allt va slut runt 22:00 då givk vi runt lite tog bilder och sen åkte alla hem :) dom som var med va jag,alle,malle,jonte,sandra,camilla,jossan,armin,niclas,freddy,afnan & emelie så det var såååå nice :)
<3
<3









 
 
Lördag ;



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?