24/9-2012

2012-09-24, 07:27:00 / Kategori: Allmänt
Då skriver jag min helg nu då (:
 
 
 
 
Fredag ; ( 21/9-2012) Idag vaknade jag ganska sent jag hade inga pengar i mobilen alla hade smsat och jag fick PANIIk haha jag kan inte leva så att inte kunan svara på sms eller kunna ringa , så jag stack och köpte påfyllning. sen gick jag hem smsade Malle att hon skulle komma så precis när hon kom kom marcus mamma hit också med mina kläder som jag har haft där och för att bara kolla läget liksom . Jag var sååååå nervös och så men jag sa det jag ville säga och hon sa satt , jag och mallle sprang upp för att lämna mina saker sen körde hon oss till stan för jag va tvungen att byta ett linne :) gulligt att hon körde oss , jag kände en stor saknad vi kramade om varann så hårt åååh...:( direkt efter vi hade bytt mitt linne på fick åka igen jag skulle hämta pengar till att köpa pizza malle hängde med dit också haha . men när jag skulle äta åkte hon hem och åt också hihi ^^
 
 
 
Lördag : 22/9-2012) då hade jag ställt mobilen men jag hörde när pappa kom hem vid 14:00 så jag vaknade ändå , jag hörde bara skit hög musik och att han vissla massa hahah så när jag gick upp lagade han mat så tidigt jag fattade ingenting han hade typ fått fnatt hahah :D jag letade smink och bytte om till mina nya kläder då sa han att jag passade så :) att det var snyggt hihi , sen åkte jag skit fort mot stan för att köpa den skinnjackan som jag hade sätt sen vidare hem till alle där hon också va stressad och sprang runt. vi hann äta jätte fort , så sprang vi till tåget men sen fick vi veta att vi möta massa folk i stan för att fira våran SAANDRi som fyllde 19år .... :D vi möttes utanför resturange Vasastan :) alla satte sig vid bordet , tog bilder , kollade mobilerna och sånt medans vi väntade på maten hahah ^^ vi va runt 8st men skönt ändå . Efter middagen satt alla och tjöta det var verkligen blablaabla och cider efter cider (: vid 23:00 kom dansgolvet och dubbelt så mycket folk herregud , vi dansade lite till varje låt sen satte man sig igen och fortsatte så hela natten . fötterna gjorde ju så ont md klack ^^ jag kan ju bara säga att vi fick sååååå mycket ragg så det inte va sant :o jag fattade inte men kul var det haha , det var en skiiiit söt tjej som pratade med oss inne på toan där hahah asså hon va så söt , hoppade runt dansade runt och sa att jag och alle va hennes puttinutt haha vi kände ens inte henne men ååh så gullig :) hon sa att hon va 28 det tror inte jag på haha , hon va jätte söt med blont hår och så (: en kille tog min hand uuushc blä... och han som jobbade i gaderoben raggade på mig alle och sandra han sa : är ni 3 modeller eller? HAHAH :D man blev glad kan jag säga ^^ Vi hade så roligt som man kunde ha , tjejen som jobbade där bara log mot oss helatiden :D sandra va ju galen hahah hon svängde runt med håret och dansade snyggt o så haha , det var roligt att hon hade så roligt på sin födelsedag :D vissa stunder va alla trötta alla kollade sina mobiler eller bara krama om varann haha vi stannade ju tills dom stängde , det var så mycket dans att jag hade så ont i fötterna jag ville typ bara döda någon hahah ^^ jag är ändå glad att vi stannade hela natten (A) när vi skulle hem åkte jag och en som heter Linnea hem till alle vi skulle sova där , så fort vi kom dit tog vi alla massa mackor man var så hungrig sen satte vi oss med tända ljus någon timme efter var det bara att sova. jag somnade skönt men vaknade DÅLIGT!! fyfan mitt huvud jag kunde inte titta igen , och alle blev sur för jag ville hem waa så jag stannade kvar tills mot kvällen men linnea åkte hem redan vid 17:30.
 
 
 
Söndag ; va jag bara hemma med min huvudvärk fyy..
 
 
Måndag 24/9-2012)  idag var det får SISTA derbytt!!! det var fullt med folk vi alla hoppa och gapa jag fick knappt plats så jag satte mig på stongen där hahah :D medans malle och nina stog bredvid , asså jag hade så ont i halsen för att vi skulle gapa så ändå var det inget som hände jävla skitmatch .. den slutade 0-0!!! Jag fattade inte det , vi hade sååå många mål chanser men nädå. så jag åkte hem sur iallafall ^^ jävla Gaisbajs!!
 
 
 
 
Tisdag ,25/9-2012 )  IDAG FICK JAG VETA ATT JAG HADE FÅTT ETT JOBB!!! jag hoppa av lycka jag ville bara skrika men jag ringde alla mina närmaste och sa att vi ska ta det över en fika hahah :D:D så jääävla gött asså , snart kommer jag äntligen börja JOBBA!!! :D jag tror inte att man kan vara gladare nu nu börjar mitt nya LIIIIV!!!



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?