2/9-2012!!! NY månad!

2012-09-02, 05:23:00 / Kategori: Allmänt
Att det redan är September herregud jag vill inte .. det är både mörkare o kallare nu .:(
 
 
Torsdagen den 30/8-2012
Yees nu är man singel från och med idag , det känns både bra&dåligt som det nog gör för alla i början.. jag vet bara inte när jag kommer fatta detta på ALLVAR , vi hade mega bråk vi har inte träffats på minst 3veckor men jag trodde nog inte detta. sen om dom smsen från dig då jag fick NOG jag HATAR dig kan jag säga rakt av det måste du ar fattat sån fitta som du är mot mig trodde ingen att du skulle va ... du har säkert lekt med mig , du har hitta så många fel som jag har gjort på dig du är inte dig själv just nu eller så är det så att vi inte alls känner varann egentligen.. :S fyfan ta dig fyfan för att jag gav dig mitt trasiga hjärta , du borde dra åt skogen!!! Jag kommer ha det mer än bäst utan dig ... om du inte hade varit så dum och tagit vara på vår kärlek mer så hade vi nog inte stått här idag. Vi kan hitta fel på båda men det mesta är nog ditt fel , jag menar jag klagade inte på dig lika mycket visst jag gillar inte allt med dig men jag tog dig för den du VAR. vi kom upp till 3år&8månader!!!
17/12-2008 - 30/8-2012!!!! :´( :'(
 
 
 
Fredag 31/8-2012) då visste inte jag och malle vad vi skulle göra så vi drog till Liseberg några timmar. Jag sa till malle när vi kom in dit att hon skulle spela en gång bara innan vi skulle åka saker ja men såklart så VANN hon Stjärnvinst på 1 försöket :O shiiit det är andra gången för henne nu jag har ALDRIG vunnit det (A) Så hon sprang ju runt glad medans jag sura haha. Vi åkte allt vi bruka + så såg vi våran killkompis som fyller 18år idag :) vi jagade han där inne hahah , han dansade och vann en sån banan sak som jag vill ha.:( Och såklart så skulle folk hälsa på oss som vi inte känner , det var en kille som kollade på oss somfan i spin-rock jag vet inte varför men det var bara roligt för skratta vi skratta han haha ^^ men han satt själv vid sån 4a plats stackarn :o Efter lisse åkte vi hem tillsammans. :)
 
 
Lördag 1/9-2012 ) ; åkte jag hem till malle vi käka TACOS mumma (: sen åkte vi till stan en stund bara , gick runt lite och drack energidricka (: sen åkte vi hem ahha vi båda var trötta.



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?