6/9-2012

2012-09-06, 06:12:03 / Kategori: Allmänt
Ja idag har jag varit med lilla gumman , först gick vi en promenad i vårvädret för att handla saker till att baka , så direkt när vi kom hem igen så satte vi igång (: det blev fett gooooooda muffins med hallon blåbär och björnbär i mumma + en drink till det :) vi busade såklart runt också som vi alltid gör , hon HOPPADE på mig igen i sängen för att krama sönder det är så gulligt när hon gör det :) så vi hade vår kväll med massa tjöt o bus ^^
 
 
- Nu ligger jag och snackar med mitt hjärteGull låååååååångt in på morgonen den är ju liksom 06:12 men det skiter ju vi i för vi bara tjötar om framtiden ^^ jag måste bara säga , förut när jag kom hem till henne så skulle jag ta något att dricka och när jag öppnade kylskåpet så såg jag något på en talrik där då frågade jag " Hahah gumman är det dära morotskakan eller köttfärslimpa" då SKRATTADE hon och hennes mamma as mycket , haha men min pappas köttfärslimpa liknade den hahah :$ alle skratta sönder hihi , Puss på dig ♥
 


Moa

Så söt bild :)

Svar: tackar :)
Jennie



2012-09-06, 06:49:06 URL: http://moasplace.blogg.se



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?