Min CarroBarrooo.. <333

2013-02-04, 05:25:24 / Kategori: Allmänt
~ tveklöst en av världens finaste människor både utvändigt och invändigt jag är så otroligt glad att ha dig som vän :) Jag är jätteledsen om jag har varit dålig på att visa det på senaste tiden, men jag har haft och har så sjukt mycket omkring mig hela tiden och får nästan aldrig någon tid över och jag vet att man inte kan skylla på det heller sen så har båda vi inte haft tid för varann men nu bör...jar det gå RIKTIGT bra igen :)) hur som helst du är den sista personen jag skulle vilja förlora jag vill att du ska veta att jag finns för dig hela tiden så som du alltid har funnits för mig jag kan säga vad som helst till dig och du lyssnar ALLTID du får mig att känna mig som att jag betyder något,att jag också har en betydelse i denna värld, att alla ska behandlas lika & så säger du alltid till mig öga mot öga att jag ska sluta ta skit jag ska bara släppa allt som får mig att må mindre bra för du hjälper mig upp igen.. :)) så jävla bäst är du Kvinna ♥
 

Moa

*Svar:* Vissa drinkar smakade bra tycker jag! Jag är glad att bilderna lyckades få dig att bli så sugen på det ;) hehe!

Svar: hahah ja , så kom till mig haha ;) och har du kvar din fb? det var jag som la till dig :$
Jennie



2013-02-04, 17:21:52 URL: http://moahakansdotter.blogg.se/

Moa

*Svar:* Haha :) ja, jag har kvar min facebook, men jag accepterar tyvärr inte personer jag inte känner :)

Svar: aha
Jennie



2013-02-05, 10:08:19 URL: http://moasplace.blogg.se



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?