GOTT NYTT 2013!!!!

2013-01-01, 18:49:28 / Kategori: Allmänt
PARTY UP, NEVER STOP, LET IT GO Jag vill avsluta det här året, för det här är det sista för i år genom att säga - tack 2012 för allt & ingenting egentligen & välkommna 2013, tack till mina andra guldklimpar i livet & även tack till er alla som kommit in i mitt liv & lärt mig en läxa för att sedan gå ut ni alla har bidragit på ett sätt, men jag är hel idag & jag är inte längre den jag en gång var. ...Jag håller tummarna för er alla där ute, vänner som fiender - för jag orkar inte hata längre det finns inte längre tid för sådant jag vill inte ha på mitt samvete när någon går bort att jag skiljdes åt på det sättet med personen, gammal som ny vän för ha det i tankarna mina sötnötar, vi vet aldrig vad som väntar oss imorgon, vi vet aldrig vad som kan hända håll varandra hårt i handen, hjälp varandra över övergångsställen & se över varandras ryggar :) Vi kan hata i nästa liv, men inte i detta jag lärde mig det i år, speciellt nu i slutet efter att ha fått tänka igenom och spola tillbaka hela livet på två sekunder.
 



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?