Film&slottis!

2010-08-09, 23:16:14 / Kategori: Allmänt
Vi drog till mig för att hämta kläder sen till niccoo , shit först snackade vi bara sådär vanligt men sen blev det allvarligare. Tack för det snacket kan jag säga dig tack (: jag vet att jag kan komma om någon håller på eller om jag bara vill snacka , jag vet det så tack (:<3 vi får se hur allt blir med skolan som jag sa men lätt att vi ska göra dumheterna igen hahahha. =D vi satt och snackade mer 1timme med macka och cola hehe , senare kom vissa då blev det en rolig film fan ahha så jag skrattade , jag och malle gick mycket på toa.:$ till slut kom alle (: när filmen var slut gick vi till affären , fick en dricka och cider tack hehe. ^^ sen till slottis ett tag och höll på :)




















Tack alla för idag , för det snacket det var skönt. :) <3







 hoppas på denna tjej imorgon :D<3

Onsdag; älskling.<33

Mia

oohh, vilka mysiga byxor du har :D



2010-08-11, 18:48:04 URL: http://mmiapuhtila.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?