Stan&Lisse , underbar kväll.:)

2010-08-14, 23:07:25 / Kategori: Allmänt
Först skulle jag möta kärringen som alltid tar hundra år , a jag menar det. :o jag fick vänta länge med min jääävla mobil som dööör åååååååååååååååååååh, när hon väl kom satt vi och snackade om hennes natt och min dag sen drog vi till lisse där mötte malle mig.:) Jag gick in till dom , hennes kille gav mig en kram och köpte mat..:o efter det gick vi alla på toa, sen åkte jag och malle toppspinn sen lisebergsbannan och Kanonen , hahah jag fick en vän där han var fan snäll, hjälpte mig med allt och snacakde om massa.:) hehe, vi sprang runt som galningar för att hinna åka, juste vi såg RABIIII från idol :O han log när vi tog bilder men dom har malle wiiiiiiiiie så sött leeende han hade.:O vi slutade inte kolla hahah, jag fick lite godis av malles kille med och det var dom som la ut till ett åkpass till mig , tack snälla.:o kvällen kunde knappt ha blivit bättre än vad den blev hehe. :) när vi åkte flume-ride var hennes kille lite för på på mig.=/ och när vi åkte lisebergsbannan =/ men vi hade trevligt, vi ska göra om detta.=D
































Shiit jag kan somna nu om det är så .:o men nene , RIX FM imorgon!! =D





KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?