21/2-11

2011-02-21, 22:04:22 / Kategori: Allmänt
natten sög jag somnade inte medans alla sov fan :o så snacka om trött .... jääävla fitt tåget var sent jag kom försent så jag köpte ne chai alltså fyyyyyfan vad kall jag var jag var så röd i ansiktet av kylan mina händer NE FYFAN.. så när jag kom till skolan sa ubii " hahah kokar du eller" jag ba ; vaa ... DET ÄR KALLT. aja på fruktosten var vi alla igen snackade om danmark alla bara skrattade åt mig igen när jag är trött är jag flum som fan så det har jag varit i bamba med och på rasterna men vad JAG ÄR TRÖTT!!! jag orkade inte göra något på sista lektionen hahah så jag kollade på alla andra (aaa) snackade massa med virris men hon jobbade :O:O gummsan (: efter skolan drog vi till stan hon skulle hem och vi hittade några va mina vänner i EMOtrappan aa snacka om roliga hahahha ubii skrattade som fan åt dom jag med tess är rolig HHAHAH ;D så kom lillen och bea , esman med såklart ^^ lull skrattade med när jag kom hem snackade jag i mobben typ 1timme ;D NUUU BIIIIIIGBROTHEEEER!!!! ;D








KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?