14/12 - 09 - 19/12-09

2009-12-19, 15:02:41 / Kategori: Allmänt
Ja nu har man inte skrivit på jätte länge , shiit men malle har varit sjuk och jag har varit ute massa.




Måndag; Var jag med älskling då kommer jag inte ihåg vad vi gjorde.
Tisdag; var jag också med honom , då vet jag inte heller haha.
Onsdag; Var jag lite med älsk i skolan innan han skulle på lisse med skolan. <3
Torsdag; var det min och hans 1årsdag , vi skulle på lisse då men dte var för kallt . brr brr så vi åkte hem till honom och köpte med chips och dricka sen tittade vi på en rolig film. <3
Fredag; var han med lite på våran avslutning , sen åkte vi hem till honom och titttade på " på smällen" det var ett tagsen.


Till idag då , nu är man med male efter en vecka.



 Måndag.
 tisdag.
 Onsdag.
Torsdag.
 Torsdag , våran 1årsdag.
torsdag.
 Fredag.










 Presenter :)
 :)



Linda

Tack (:



2009-12-19, 17:59:18 URL: http://lindaglansins.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?