Här ska sovas .

2009-12-13, 00:35:34 / Kategori: Allmänt
yes som det står , vi kom hem typ tio och åt köttfärs med pasta (: sen har vi bara lyssnat på erik hehe , malle börjar bli sjuk igen. så snart måste man sova , när man vaknar kommer dom la skicka hem mig bara för det. Jag vill inte åka hem direkt när jag vaknar :o trååkigt. men då kan jag städa hahah , kanske intee det roligaste men jag vill ha det ganska fint till jul. Alltid annars på jul så är det fett stökigt och när jag kommer hem med mina presenter så ser det helt fult ut. typ som kom och hjälp mig hahah.  Stackars nu ligger malle med en blöt handduk i sängen på ögonen.





JNY ©

sv: tack så mkt :) blev väldigt nöjd själv faktsikt!



2009-12-13, 18:28:00 URL: http://jnyprod.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?