31/3 - 7/4-2010

2010-04-07, 18:35:37 / Kategori: Allmänt
Onsdagen ; var jag med några och hade kul .

Torsdagen ; fyllde min kille år då åkte jag till honom , men i skolan hade vi mys med våffla och sånt sen åkte jag in till stan med kompisar för att köpa en tröja till älsk. Han gillade tydligen inte den =/ men han gillar ju nike.:S


Fredag; Var jag med några kompisar och åt pizza , jaaam det var gott och mys. Dom var jag med till typ 9. :)


Lördag; Var jag också med dom , det var fett skönt väder så vi var ute lite sen var vi inne och snackade massa. alltid mys.



Söndag (påsk) var jag med släkten , det var la sådär. jag var mest med kusinerna
.



Fick älskling.
Älskling hahah.
Lite mys.
Inte sur ^^












KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?