Nu kom vi från stan!

2010-04-09, 21:33:02 / Kategori: Allmänt
Hahha så kul vi har haft, vi måtte upp två stycken . Så vi köpte glass och gick till hamnen där höll dom på med mig hahah , dom skulle först kasta i mig i vattnet sen nöp dom mig under benet aaaaaaaaaj:O och så kastade en glass på den andra hahah. :D vi hade kul , plus mina kompisar kom " änder"  hahaha . När det blev kallt drog vi in i femman igen då köpte dom dricka som jag smakade på jaaam sen fick jag hundra av en till mat :O schysst , vi drog till mc och en gick sen möttes vi vid toaletten efter det gick vi till vagnen då köpte jag och Malle dricka.  Vi drog för att träffa några dom skulle ändå på bio , när vi kom till dom waa hahah vi dansade dit och sånt. sen kom en annan sjuk kille då blev jag sur men vi stannade , då satte vi alla oss på en bänk. :) Malle tog bilder hahha, senare drog vi till stan och luffa men nu är vi hemma och ska ut snart igen hehe. :) vi har fan haft kul alltså  , bara sprungit runt kulkul ^^ imorgon ska vi till stan igen då är vi hemma ensamma.



 hahah.:D




Piinglan!

HAHA !! Han som har en raggare tröja, han brukar ju glo på mig på nils ericssons terminlaen XD HAHAHAHHAHAAH!



2010-04-12, 12:11:05 URL: http://http:/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?