Jag ville inte hem vadfan .. :(

2010-08-06, 22:04:40 / Kategori: Allmänt
När jag vaknade städade jag lite sen kom emme , efter drog jag hem till alle. (: hon hörde mig inte hahah så fick skrika sen helt plötsligt öppnade hon dörren och såg inte mig så hon bleev rädd hahah gumman då.:) vi satte oss och snackade med lite dricka, sen började vi med maten hon var ju rolig hahah. (: det tog tid , vi snackade om vad vi kan göra resten av sommaren och vad vi ska göra nästa gång vi ska träffas ensamma.:) När det var klart kunde jag knappt äta det var ju gott, såsen var god som du gjorde.:( jag hjälpte till med disken och sen satte med henne när hon fixade tvätten. men när hon bytte om satt jag vid datan hihi. ^^ det tog tid haha :O vi skyndade oss till tåget, skit skönt väder. då vi kom till stan med det fika =D och lite snack här och var. Toppen dag men lite för lite tid. :( Hoppas på mer nästa gång gumman. <33









 innan vi drog ut.


haha vi är lika med munnen, jag älskar dig.<33




då är man upptagen imorgon och söndag...



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?