Glaad alla hjärtans dag <3

2010-02-14, 21:58:22 / Kategori: Allmänt
Nu kom jag till malle igen från killen , så mysigt vi hade igen ååh. Jag verkligen älskar dig baby , om vi inte vet vad vi ska göra så hittar vi alltid på något ändå.:D som när vi kom till dig köpte du dricka och så gav vi varandra saker sen myste i sängen. :D när du låg tätt tättintill mig så sa jag i diitt öra : jag älskar dig:$<3 jag ville säga det framför dig med fan , och duu frågade vad jag gillade på flicknamn så söt , plus så sa du att vi ska spara pengar tillsammans till lägenhet hoppashoppas.. DU&JAG!!!



fick han av mig.:)
DU&JAG!
Fick jag av äääälsk ;O;O <33

Jessica Nellie & Oliwer´s Mamma

åhh tack tack :D



2010-02-14, 22:45:08 URL: http://shiiitonge.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?