20/1-2010 - 22/1-2010

2010-01-22, 21:35:31 / Kategori: Allmänt
Onsdag ( 20/1-2010) ; Gick jag på bio med älskligen , först var jag i stan med massa roliga :) då åt vi mc och snackade massa skit, ;D efter det mötte jag älskling som skulle skrämma mig men dom såg honom hahaha , så gick vi mot vagnen till bion vi hade inte några i tid sen till slut hittade vi en 17:45, den tog vi då hade vi typ 2timmar på oss att göra annat. vi drog hem till honom och vilade i sängen sen var det dax att åka tillbaka , det var sån jääävla lång köö va :O jag gick på toa och när jag kom tillbaka till kön kramade älskling mig en stund , så sött. När filmen var pussades vi och hade mys , jag tog hans hand typ hela tiden och vi delade på det mesta.:) det var en lyckad kväll tyycker jag. <333



Torsdag ( 21/1-2010) Ville jag verkligen träffa killen men han blev tydligen sjuk så det gick inte ne. :( fan jag vill det :( så jagg barra var sur haha , men när vi slutade skolan hade alla vi roligt i stan igen. Jag och två andra åt mc igen hahah tjockar ;D men sen kom en till kompis då gick vi och köpte , chips,godis och stor cola. :) det tog vi med till en typ fritidsgård. där var det film med det , det var vi och en kille sen tre vuxna , gud vad den killen tjata shiit hahah :O vi hade mys iallafall.:)



Fredag ; aa nu är jag här med lillen igen. vi var i stan flera timmar shit och hade ont var trötta kissenödiga och daah haha :O så vi har ätit kyckling nu är det chips för oss.:)


onsdag.
onsdag , äääälsk <3
bio med älskk.<3




tisdag.
tisdag.






Idag:$



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?