9/1-2010

2010-01-09, 23:09:13 / Kategori: Allmänt
Idag vaknade vi vid tolv och åt sen åkte vi in till stan runt två , då skulle vi träffa malles ex och kompis men det tog hundra år. När dom väl kom så spelade dom dumma och sprang runt hela stan fan :O vi sprang efter hela tiden sen när dom var ganska nära sa dom hej när vi stog på varsin sida  hahah :O hallå? sen fortsatte det så hela kvällen sjukt , innan vi åkte hem så såg jag en gaisare då sa jag" ITE GAAAIIIS" shiiit han hörde mig och kom fram , då sa han" vaaa men vad har du här på dig" HAHAHHA jag blev så rädd fan shiiit så jag sa " ee ee en tröja tror jag" en han var fan schysst ju :O frågade om vi ville med på GGGAAAIS FEEST!!!! Jag menar BLÄÄÄÄÄ..  :D




Linda

jo hade han inte vatt underbar, så hade jag nog inte stannat:)



2010-01-10, 17:03:16 URL: http://honkallaslinda.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?