4/6-2010

2010-06-04, 23:38:06 / Kategori: Allmänt
I skolan städade vi och efter bamba satt vi ute sen fick vi glass. :) och efter skolan mötte jag emmefort sen vidare till slottis med ett gäng. Fan vad skööönt väder :D där satt vi med massa tjööööööööt och bränna haha. sen gick jag och ubiii upp till djuren då var jag tvungen att kissa med hahah sen när jag tittade så var hon nära mig wa.:o vi skrattade som fan där hahah ett djur skrämde oss och när vi lät som tuppar svarade ett får hahahha. ;Dvi hade skönt där , såg feeeeta sälar med hahhah. efter det sprang vi till dom andra och sola igen med chips , vi skrattade massa och satt med fötterna i vattnet så skönt. :) på kvällen kom en till kompis näär vi skulle möta henne gick jag typ över en kille då sa han " Tjenna vi har nästan lika lite kläder på oss ;) " HAHAH :O knäpp, men vi hade kul och det var skönt. massamassa folk igen ville gå egentligen, imorgon träffas vi igen och söndag. :)
































KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?