Hemma från en underbar dag.:)

2010-06-06, 22:09:16 / Kategori: Allmänt
Det började med att när jag och Malle vaknade så låg vi kvar en stund sen gick vi upp och åt, jag sprang upp till datan efter.:) efter ett tag tog vi på oss och drog in till stan men vi tog fel plats så vi mötte upp Lull och drog till slottsskogen där vissa var . :) vi satt på gräste och väntade på mer , min kompis och hennes kille spelade mini golf dom tittade vi på när dom var klara gick vi in och mötte mera. (: det var lite rörigt men det gick bra till slut , när vi kom till platsen satte vi oss på alla filtar och tog upp allt, alle skulle tända grillen hahah hon var så rolig sen klappade alla händerna när den gick igång eftersom att alla var hungriga. hahah =D där satt vi med grillen i en ring och hade fett mys kan jag säga, värme med massa folk , kan det bli bättre? =D min kompis kille var så snäll han fixade maten till alla vi bara skrek JAGJAGJAG hahah och så fick vi. :) när vissa åt spelade andra fotboll ibland kom alla tillbaka och snackade, vissa spelade spel med. Jag,Lull och malle åt chips och kaka haha. Plus jag hoppade på en som heter Nicco hahah det var kul han bara skrattade , vi dansade på gräset med men det var så mycket folk. sen sprang vi runt och runt , alle jagade mig och hoppade på mig så jag ramalde bak. hon är för söt hon :) jag , lull och malle gick in och kissade i skogen hahah , det var kul jag ramlade såklart. sen kom en äcklig tjej gud hon var knäpp, frågade alle massa saker och sa att hon var söt hela tiden.:S hallå , att hon hade fint namn att hon var söt, gullig och blaaaaaa.. vi blev bara äcklade. ^^ en kille som heter samuel han satte sig på min fot hahahha sen vällte han ut min cola , och trampade på min fot hah wa. så jag hoppade på honom då kom alla killar bakom , oooh ;) Alle var rolig då , malle stötte ju på nicco lite då tog han filten över huvudet hahah =D min barndomsvän sandra var fett söt med sin kille ,han som sköte grillen mest.:) senare mot kvällen gjorde vi olika, jag och några hoppade på dom som spelade hahha som alle då. (: vi har massa bilder på detta. Nu när jag kom hem duschade jag och har plockat undan lite, slutar skolan på onsdag och kanske lisse på tisdag med alla eller slottis igen. denna dagen var verkligen myyyyys (: tack alla.!



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?