12/3-2010

2010-03-12, 21:28:18 / Kategori: Allmänt
Vilken dag , först jobbade jag och då var jag ganska stressade efter att jag åt sen aa. När jag slutade fick jag springa till bussen shiiiit men jag hann. :o och när jag koom hem packade jag det sista och så kom Malle då stack vi till affären sen hem hit , efter hem till becka och hade mys fan. :o vi hade verkligen myyyyys , vi satt och åt godis ochh snackade minnen och skrattade och massa. :D sen ringde hon en kille som hade fett sött skratt hahah , vi hade så myyyyyyyyyyyyyyyyyyyys. Och så bråååkade jag med en igen haha , killen svaarar inte heller fan .. :( DETTA FÅR SLUUUTA NUUUUU!!!

















Bebbe

Vad är det som ska sluta? :/ Vad har hänt..?

Du vet att jag finns !



2010-03-13, 11:20:10 URL: http://bebbechristensen.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?